lördag 31 oktober 2009

Nytt kort



Det fick ett bli ett till grattis kort. Ett väldigt enkelt men ändå fint.

Håller på med en layout som jag inte tänkte mig för :/ Givetvist så räknade man för lite på pappret och dessutom inte har mer av samma färg hemma *morr* Får se om jag ska jaga fram samma färg eller om jag planerar om allting. Möjligt att det kommer att bli en dubbel LO :) Det är väldigt roligt när man väl kommer igång. :p

Idag blir det nog att städa lite för att senare i kväll ska vi åka iväg till en polare och parta lite och även fira en 30 åring :) Får se hur länge jag orkar vara upp :) Får nog ta med stödbältet utifall.
Nää äte lite frukost kanske :p
Ha en trevlig dag alla!

1 kommentar:

  1. Hej!

    Jag är ute och trillar runt på bloggar för att hitta lite mer inspiration. Har bakat och stämplat vilket jag tycker var jätteroligt men försöker hitta olika sätt att använda dem på.

    Gulliga kort du gör

    Lisbet

    SvaraRadera