tisdag 2 februari 2010

Mosters tjej på besök



I helgen som var har mosters tjej var på besök. :)
Hämtade dem vid tåget på torsdagen, sen så åkte vi och handlade lite.
På fredagen var vi på IKEA och åkte lämmeltåg :) Eftersom jag inte orkar gå så långt så lånade vi en rullstol och sen så styrde jag barnvagnen framför mig då syrran knuffade på mig. :) Vi handlade sängkläder till Pyret så nu väntar vi bara på sängen som mamma och pappa ska komma ner med. :)
Lördagen fick moster tjej vara med oss själv hela dagen. Syrran var och galade i stan. Dagen/kvällen gick ganska bra men väldigt bra beror vilken av oss man frågar :p Det var väldigt roligt att ha dem här, men för kort eller snarare vi bor för långt ifrån varandra. På söndagen vinkade vi av dem vid tåget och de var jobbigt men de gick över ganska så fort. :)

Under helgen så har jag åkt på förkylning och har ställt in allting den här veckan :/ tråkigt att inte få bada, men ändå skönt att inte behöva åka hit och dit. Jag hoppas att jag blir friskare under veckan så mamma och pappa kan komma i helgen med grejer som vi får låna av syster till Pyret :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar