onsdag 18 november 2009

Är man gravid eller är man gravid?


Det händer ganska mycket i mitt liv just nu som är tyvärr inte på det bästa spåret men är i rätt riktning och kan nog börja glädjas åt att man är gravid sen får man ju se om man får glädjas åt att ha blivit mamma när man är tillbaka till jobbet. Den sista biten kan jag försöka lägga på hyllan till de är väl dags.

Känner fortfarande inga sparkar eller fjärilar som de påstår att man ska känna, men de kommer väl dock lite tråkigt att de tar lång tid. Vet heller inte hur utvecklingen går om den växer något eller inte så lite oroligt är det ju.



Symtomer på att man är gravid finns ju då kan jag säga. :) Idag fick jag någon knäpp och absolut ville ha en risefrutti, men kom ju på att jag kan ju göra ris a la malta i stället för de är ju mycket godare. :) Hade ju också saftsås till men de så så hemskt ut på bild så de var tur att jag fotatde utan innan jag hällde på den. :)

Nästa söndag är de ju 1:a advent och jag bara längtar att få byta gardiner och sätta upp advents stjärnorna och stakarna. :)

Nu när allting börjar lägga sig när de gäller mina arbeten så ska jag försöka att ägna mer åt mig själv och vardagen.

På återseende! :)

1 kommentar:

  1. Vet du hur din moderkaka ligger? Har man den i framvägg kan det ju vara svårare att känna.. Kanske har du ett besök hos BM snart?

    Såg att vi väntar nedkomst på precis samma dag, 12/3. Roligt. :)

    /"1up"

    SvaraRadera