tisdag 3 november 2009

Liver går vidare

När man tror att alla papper är klara till försäkringskassan kommer det fler. :/ Varför kan dem inte vara lite mer papperssparande i stället? Visst de borde finnas kvar för dom som inte har dator och Internet, men dem flesta har de i dagsläget så varför inte göra lite mer e-tjänster i stället?
I går var de en jäktig morgon! Först iväg och bada en snabbis på väsby rehab sen köra gärna för att hinna i tid till kuratorn i danderyd vilket jag inte gjorde :/ kom 15 min sent. Som tur var så hade hon förståelse. :) Dessvärre så hade jag en tid hos BM på eftermiddagen så de blev att åka hem i mellan. Det fick bli en tur till sollentuna centrum för att se hur det går med renoveringarna där. :) Har blivit mycket nice. :)
Blev två kuvert på Akademibokhandeln och två krokar med sugpropp på Lagerhous åsså lite handling på Ica. Sen åkte jag en snabbis till stinsen för att gå på panduro och köpa lite små prytlar. :) Hittade en julgrans clear stamp som inte var allt för dyr :p sen några träbokstäver som jag tänkte måla svarta och sätta på dubbel layouten om de blir snyggt. :p Skulle köpa svart färg men hade inte de hemma så jag ska dit idag igen och även köpa lite grejer åt mamsen som jag ska ta med mig när jag åker upp till Ljusdal i morgon. :)

Har badat idag igen fast i mörby centrum idag och de var hur skönt som helst. :) Vi var väldigt få idag men destå större yta att vara på. :) Tyvärr så blir de inte så mycket träning nu på en vecka men jag får locka syrran med att åka te badhuset hemma. Kanske syster dotter har hunnit doppa sig lite mer nu när hon är på babysim :)

1 kommentar:

  1. Hej och tack för din kommentar :-)
    Ja, det är färdiga block köpta på biltema och jag bänder isär spiralerna så jag kan ta bort fram och baksida och sätter ihop igen efter att jag dekorerat :-)
    Trevlig kväll!
    Elisabeth

    SvaraRadera