söndag 22 november 2009

Lukta illa!



När man är på tjocken så är man ju lite extra känslig när de gäller dofter. Idag så hade vi tydligen en odör i köket som vägrade ge med sig. Jaa men vi köper soda på affärn när vi handlar så får vi se om den ger med sig. Tror du vi kom ihåg och köpa kaustiksoda? Nää, åå tur var väl de! De behövdes städa i rören. Såå äckligt! Tur man har en snäll karl som ställer upp och fixar. :) En massa delar var det. :p Nu är allting fint och rent och odören har flyttat ut. :) Vi har då defenitivt inte städat där ens när vi flyttade in :$ och säkert inte hyresgästen innan oss heller :( men som sakt nu är det rent och fint.
Tack så mycket älskling för att du är så händig och verkar inte ha problem med att fixa skiten.

Annars då? I går så var vi hos en polare på andra sidan stan och hjälpe honom med lite renovering och vi avslutade med tacos och lite dricka te gubben :p En annan får nog vänta med drickat på ett tag, men de är inte så jag dör heller. :)
Idag fick de bli städ race här hemma för i morgon kommer det besök. :) Ska även bada som vanligt på morgon kvisten :) *längtar* Det är så skönt att få träna i vatten. Man känner sig lite lättre :) Klagar inte på träningen nu i allafall. :p Får simma fyra gånger i veckan och de är underbart!

Tänkte jag skulle scrappa här lite i veckan men vi får se vad jag orkar. :) Nu är det i allafall snart dags för sängen.

Simma lungt!

4 kommentarer:

  1. Ja jag funderar på att gå på lördag, det kan ju bli riktigt roligt. Jag gör bde kort och LO's. Är nog mer inne på kort just nu, men det är nog mer för att jag inte har några roliga foton att scrappa :) Dudå?

    SvaraRadera
  2. Du undrade inne på min blogg om jag hade pro markers kvar till försäljning. Jag har de äfrger kvar som finns angivna i annonsen. Ha det bra!

    SvaraRadera
  3. vad trevligt att du hittade min lilla blogg.
    jag använder mig av distresser när jag färglägger. tycker att det är lite enklare än akvareller som vissa använder. men jag är nybörjare, kikar runt och får inspiration från andra som är otroligt duktiga på att färglägga.

    lycka till med kortmakeriet!

    SvaraRadera
  4. Tack för den snälla kommentaren i min blogg! Fnissar igenkännande åt det där med lukter. Minns så väl hur det var för mig förra hösten. Ha det gott!

    SvaraRadera