tisdag 24 november 2009

En lång dag!




Idag har det vart en ränn dag. Först köra karln te jobbet mitt i stan sen för att åka till något fik och ta lite mellis å invänta att klockan skulle bli bad dags :) Efter badet så tog jag en tur för att stor handla, vilket jag inte skulle ha gjort! När man väl kommit hem och ska försöka lyfta in kassarna så ringer telefonen och de är kuratorn som ringer och funderar på vart jag är?
Aj tusan missade att jag hade tid hos henne idag. Som tur var hade hon fått en återbuds tid så de var bara att försöka packa upp all mat och sleva i sig sen lunch och sen iväg igen.

Efter de så passade jag på att åka in till stan för att plocka upp karln. Vi bestämde oss för att gå och fönster shoppa lite grann, vilket inte blev många affärer. :/ Trött och slut så gick vi och åt middag i gallerian. Det fick bli sushi *mums* och red curry kyckling till gubben. Den var också god, förutom att den var för stark för min del. Efter de så gick vi på affären och köpte oss lite lussebullar och hämtade hans grejer på jobbet.

Vi avslutade kvällen med lite kvällsfika med lussebulle och julmust. Dock ingen must för min del för bm har bannlyst allt vad dricka/läsk heter :p Som jag helt otroligt har kunnat hålla mig.
Men vetetusan om jag vill missa musten på julafton. Fast jag kanske inte ens är sugen då. :p Ikväll fick det i allafall bli lite gott jul te :)
Nu är man riktigt trött i mössan och behöver gå och sova för i morgon blir det en till ränn dag! :/

4 kommentarer:

  1. Nu ska det fungera att kommentera i båda bloggarna =)

    SvaraRadera
  2. Ååå gott med lussebullar!

    vad duktig du är som låter bli drickan! Jag är en riktigt Pepsi Max torsk ;P

    Kram
    Malin

    SvaraRadera
  3. Ja red bull är gott =D

    Max har inga hål i tänderna (vad jag vet), jag blev bara så nojjig när jag inte fick borsta dom under ett par dagar där ;P

    Det verkar inte gå att klistra in länken till mallen här i rutan, men om du går in på Handarbetascrap.blogspot.com och kollar i mitt inlägg om pyramidkort, så finns det en länk till mallen där =)

    Asken har jag gjort själv med hjälp av min Ultimate Pro väska =)

    SvaraRadera
  4. Kolla in här där dom har gjort en test på Epic six: http://www.stampelgarden.se/blogg/?p=4775

    vad har du hört för negativt om den?

    SvaraRadera